Sprej na opravu defektu pneumatiky
Sprej na opravu defektu pneumatiky je určený k rýchlej a oprave a dofúknutiu najmä bezdušových pneumatík (aj menšie poškodenia pri dušových pneumatikách) bez potreby odborných znalostí, náradia, prakticky za akýchkoľvek bežných podmienok. Po oprave nie je nutné pneumatiku znova vyvažovať. Tlak v pneumatike po oprave dosiahne 1 až 2,4 atm.
Všeobecný návod: - odstránime predmet ktorý spôsobil defekt (ak je v pneumatike),
- autom zastavíme tak aby ventil poškodenej pneumatiky bol hore pri blatníku,
- premiešame obsah spreja, pri teplote nižšej ako 0 °С ohrejeme sprej rukami alebo v kabíne na plusovú teplotu (nikdy nie nie otvoreným ohňom),
- naskrutkujeme alebo nasadíme plastovú
hadicu
na závit ventilu pneumatiky,
- pri vertikálnej polohe spreja stlačíme rozprašovač,
- nastriekame celý obsah spreja do pneumatiky (približne 1 minúta),
- uvolníme rozprašovač a demontujeme hadicu spreja od ventilu pneumatiky,
- okamžite prejdeme približne 2-3 km nízkou rýchlosťou,
- skontrolujte tlak v pneumatike, ak je to nutné dohustíme ju,
Upozornenia: - oprava sprejom je iba núdzová,
po oprave sprejom sa obráťte na najbližší servis, kvôli riadnej kontrole prípadne oprave pneumatiky,
- sprej nie je určený k oprave pneumatík s poškodenými ventilmi, veľkými poškodeniami duše a bočnými poškodeniami,
- sprej sa neodporúča sa používať pre motocykle, bicykle, atď.,
- informujte pracovníka servisu, že pneumatika môže obsahovať horľavý plyn.
Bezpečnostné vety: - Chráňte pred prehriatím, iskrami a otvoreným ohňom.
- Neprepichujte, nespaľujte.
- Horľavina!
- Neskladujte s teplotou vyššou ako 50 °С.
- Vyhnite sa kontaktu obsahu spreja s pokožkou a vdychovaniu výparov.
- Držte mimo dosahu detí.
- Tlačný plyn spreja môže byť horľavý.
|